torsdag 26 april 2012

Tvättkorgsbus på morgonkvist!



Här var det bus i vårt hus! Morgonen startade med lite tvättkorgstittut i gryningen och lille Milo var på mycket bra humör. Pigg och utvilad efter att ha sussat gott hela natten. Igår kväll vände sig Milo om där han satt och lekte i sitt bollhav, tittade på mig, sa mamma och började vinka! Vilken härlig känsla som uppstod i hela kroppen :)!

Idag är det sista jobbdagen för mig innan jag återgår till min mammaledighet. Oj vad jag skall passa på att njuta av dessa sista 4 månader hemma. Jobba har varit skoj men nu kan det räcka fram till augusti/september ;). Det är en härlig tid framöver att vara ledig på. Att kunna vara utomhus hela dagarna, busa på lekplatser, fika och bara vara. Eftersom vi bor ca 3 minuter gångfärd från stranden så kommer det spenderas en hel del timmar där nere när vädret blir lite bättre. 

Kom att tänka på att det nu är mindre än en månad tills vi åker till Kreta. Det börjar dra ihop sig och denna gång skall jag komma ihåg att ta med mig allt, haha. Sist handlade jag hem flaskborste, nya flaskor, olika material och servetter mm men såklart så upptäckte jag på Kastrup att dessa grejer låg kvar i köket! Skall iväg och införskaffa en våtdräkt/ baddräkt från P.o.p senare i eftermiddag, såg att de har lite rea så skall slå til på en marinblå sådan!  Ha en fin dag med er!


/ K & M


2 kommentarer:

Maja sa...

hihi va söta ni är ! :) .. Vilket härligt skratt han har.. Skönt ni kommer ha det på Kreta, så kommer ni hem lagom tills sommarvärmen är här! :)

Sandra- med pojke i magen sa...

Åhh vad härligt med Kreta!
Jag vill okcås utomlands. Och dit lär ju vara perfekt nu med liten när de inte är så varmt där.. Eller?

SV
haha jaa de där testet får man nog ta med en nypa salt :D