fredag 6 april 2012

Nyfixad walkin & uppdykarbus!

Ibland undrar man om man har den busigaste bebisen i hela Skåne, haha! Detta lilla charmtroll skall spexa med allt han kommer över och har han inte gummibollen i ett stadigt grepp i munnen så har han en leksakslåda som hatt! Älskade unge!




Går bus i arv tro? haha. Det finns ingen som busar som denna pappa. F får alltid lillen att skratta och det spelar ingen roll om Milo är trött eller ledsen för när pappa dyker upp så blir han genast glad. Idag blev det en kladdig måltid må jag säga. Allting var nästan uppätet på sötnosens tallrik förutom en liten skvätt med biffstroganoff. Den sista klicken fick Milo tag i och vips så var den på golvet. Att torka golv blev idag pappas uppgift då jag hade fullt upp med att sköta annat. Så hörde jag ett himla liv i från vardagsrummet. Inte kunde jag låta bli att se efter vad det var och när jag upptäcket att F låg och kravlade likt en spindel under barnstolen och viftade med händerna så kunde inte jag heller undivika att skratta. Älskar dessa stunder. Dessa glädjefulla tillfällen i vardagen som liksom fastnar inom en. Underbart! Underbart är det även att vi nu har fått ordning på torpet. Datorhörnan har fått en liten plats i vardagsrummet och jag har fått tillbaka min walkin. Lite fler hyllplan skall upp bara men det kan nog bli bra när allt är på sin plats!




Ha en mysig fredag för det skall jag och Milo ha för oss själva. Pappan i huset skall iväg och spela i stan så vi skall mysa järnet här hemma :)

/ K & M

2 kommentarer:

ENDENISE sa...

bilden med påskägget är ju helt underbar :D

sv: Visst är den snygg. Klart du ska passa på, ungarna växer ju snabbt och den blir säkert perfekt till vintern :)

Jenni - mamma till Lukas sa...

haha Det där hade kunnat vara hemma hos mig, här är det också pappan som tjoar och stissar upp sig nästan mer än ungen ;) haha. men härligt är det :)

sv: tack så hemskt mycket, kan bara säga detsamma!