onsdag 5 oktober 2011

En liten Dj i vardagsrummet!



Milo går i pappas fotspår. Att smaka på dj- lurar var iallafall inte fel. Ikväll spelas det in musik i pappa F:s studio och självfallet så fick Milo vara med. Han fick testa lurarna för första gången och dem satt riktigt bra. Efter en stunds funderande så bestämde sig Milo för att provsmaka. Inte riktigt som mjölk kanske men roliga att gnaga på iallafall :)



Denna dag har annars bestått av lite blandat. Efter att ha handlat nytt tvättmedel och denna gång tagit in det i lägenheten ( så att inte Hansson knycker det ), så har det tvättats i massor. Smart som jag är råkade jag låsa in tvättnyckeln i tvättstugan så jag kom inte åt min tvätt igen. Som tur är så finns ju Inga. Inga är tanten som snackar om allt mellan himmel och jord. Tanten som kan berätta samma historia 10 gånger. Tanten som sitter på balkongen och har koll på alla som parkerar på Regementsgatan. Tanten som bott här sedan 1900- frösihjäl! Det är Inga det. Hon är alltid hemma så jag knackade på för att låna hennes nyckel. Hon påpekade dock att det inte var bra att glömma nyckeln där inne ( som om jag inte visste det själv?). Det är iallafall en snäll tant och problemet med mina inlåsta kläder löstes ganska så bekymmersfritt.

Vidare så har jag varit med Tessie på lägenhetsvisning här på gatan bredvid. En tjusig och genuin etta får jag säga. Perfekt läge och den var verkligen supermysig. Milo har somnat för kvällen så nu skall denna mamma ut på en rejäl powerwalk i kvällsmörkret. Har fixat lite ny musik i lurarna så man är lite extra pepp på att vandra. Ha en härlig kväll!





/ K & M

Inga kommentarer: