lördag 8 oktober 2011

En underbar pojkvän..

Han är killen som får mig att skratta, han är killen som får mig att le, han är killen som finns där i alla lägen, han är killen som alltid är sig själv, han är killen som visar sin kärlek till 100 procent, varje dag. Varje dag är han min.

F är en alldeles underbar person. Tillsammans har vi alltid roligt och den kärleken vi har går inte att beskriva i ord. Den kärlek jag känner går inte heller att beskriva i ord. Att förklara hur lycklig denne kille gör mig och hur glad jag är att just vi har funnit varandra är som att försöka förklara universums oändlighet. Det är som att försöka förklara människans existens, jordens uppkomst och en magikers bästa trick.. Ända sedan vi träffades första gången har F haft som prioritet att jag skall ha det bra. I ur och skur har han ställt upp för mig och ibland har jag undrat hur mycket kärlek en person verkligen kan ge. När jag var yngre och spelade innebandy så skjutsade han mig överallt. Från Hässleholm till Ystad körde han för att heja fram och finnas där för mig. Han körde tidigare till jobb då han började 07.00 för att komma inom mig och ge mig en kyss. En kyss om morgonen räckte för att förklara det som inte ord kan förklara. En kyss är ett knep, ett mycket vackert knep som är skapat av naturen. Det är ett knep som är skapat för att hejda talet när ord blir överflödiga.

Denne kille, alltså min underbara pojkvän är en person som ställer upp för alla. Han jobbar och sliter men är alltid lika pigg och glad när han kommer hem. När det kommer till föräldraskapet så gör F minst lika mycket som jag. Han har ända sedan sekunden då Milo tittade ut varit en alldeles fantastisk pappa. Han tar Milo lika mycket som jag om nätterna även fast han skall upp och jobba klockan 8. F kommer till och med hem så ofta han kan på lunchen för att vara med oss en stund, detta oavsett om han jobbar i Hököpinge eller Staffanstorp! Det kvittar om vi har något att fira eller inte för en romantiker är F dagligen. Man behöver inte ha något speciellt att fira när man i vardagen kan fira att kärleken är evig. Den kärlek som finns mellan mig och F växer starkare för varje dag och jag vet att det kommer att vara vi två för all framtid. Visst har vi haft våra gräl vi med där vi har slängt luren i örat på varandra eller stuckit iväg hemifrån ett tag ( en kvart eller nått, haha ) men oftast har det löst sig på ett eller annat vis. Oftast räcker det att kolla varandra i ögonen och så inser man vad man har, vad man aldrig vill förlora och vem man för evigt vill leva med... Idag kände jag att jag ville överraska F. Då han var iväg en stund på eftermiddagen så passade jag på att fixa en liten present till honom. Såhär såg det ut när han kom in i hallen..





Denna kväll blir lugn och skön. Vi skall småfixa lite med allt möjligt här hemma sen blir det lite film och gott. Nedan kommer två bilder från dagens Danmarkstripp.




/ K & M

Inga kommentarer: