måndag 31 oktober 2011

Höstbus med tre söta små killar!

Mitt i allt pluggande så fick vi lite spontanbesök av Petra och småkillarna. De kom och hälsade på oss och det var fullt ös från början till slut. Med en 1-åring, en 5 månaders och en tremånaders bebis var där liv i luckan vill jag lova, men vem har egentligen sagt att man skall ta det lugnt? haha. Småttingarna roade sig glatt med den spelandes gröna leksakslarven. Den blinkande pingvinen som inte går att stänga av var också rolig. Det måste blivit något fel i produktionen för att denna leksak spelar förmodligen tills batteriet tar slut vilket det aldrig verkar göra. Medan den store killen var i full gång med att snurra på hjulen till Milos sparkbil fick jag och Petra snackat en hel del skit och det är ju alltid trevligt :)





Jag njuter av varje dag som jag får spendera tillsammans med min lille kille och för varje dag som går blir han bara roligare och roligare. Han är med mycket mer och jag bara längtar tills man kan gunga, åka rutchibana, gräva i sanden och springa runt och jaga sin lille busekille. På tal om jaga så fick Petra jaga sin lille knatte runt hela sandlådan idag. Stoppade han inte en näve grus i munnen så smakade han på ett och ett annat löv. Söta Neo. Vi promenerade nämligen bort till parken och detta blev Milos första lekplatsbesök. Småkillarna låg fint i sina vagnar och kollade på Neo som for runt som ett litet yrväder.




Det har varit en riktigt mysig höstdag med tre små busiga killar. Nu skall det lagas korvstroganoff och då vi snöat in på bulgur så blir riset idag utbytt mot detta. Ha en fin afton. På återseende!

/ K & M




2 kommentarer:

ENDENISE - Mamma till 2 i December sa...

Hans ser verkligen superbusig ut :)

sv: Lycka till i veckansblogg! Runt 22 så presenteras finalisterna :)

Kristin Moser sa...

Ja, en buskille är det allt! Tack Denise, checkar in din blogg ikväll! :)