söndag 9 oktober 2011

Milo 11 veckor & lite morgonkonst

11 veckor sedan.. Idag när jag slog upp ögonen så stod klockan på 08.45. Alltså 11 veckor och två minuter sedan Milo kom till världen. 11 veckor och två minuter sedan han lades på mitt bröst och han äntligen var här hos oss. Sedan han låg på BB i sin lilla plastbalja :). Det känns som att söndagen alltid kommer vara en speciell veckodag eftersom det var dagen då han föddes. Jag vaknade idag av att det var ett herrans liv från vardagsrummet. När jag gick ut dit så fann jag F och Milo busandes för fulla muggar. Milo skrattade som bara den. Han riktigt skrattade. Tidigare har han mest smilat och gapat när han varit glad men nu kommer det riktigt gulligt skratt från hans mun. Underbart att se och höra. En riktig mysmorgon blev det iallafall här hemma. Jag tackar för lite sovmorgon då Milo i vanliga fall drar upp mig 07.00!






Jag köpte lite tyg för ett par dagar sedan som jag skulle göra en tavla av. Nu är den färdig. Vi tog fyra reglar och spikade ihop till en ram och sedan häftade vi på tyget. Jag tyckte den blev riktigt tjusig så nu pryder tavlan väggen ovanför fåtöljerna i F:s studio. Enkelt och billigt sätt att tillverka konst på.





I detta strålande väder kan vi inte sitta inne så någon form av utflykt får det bli. Milo powernappar och F är iväg och hjälper min bror med lite smått. Så nu skall jag passa på att slänga ihop en liten matsäck till dagens äventyr.
Ha en mysig söndag i solskenet!





/ K & M

2 kommentarer:

Linda sa...

Sjukt snygg tavla!

Kristin Moser sa...

Tackar tackar :)