fredag 14 oktober 2011

Favoritklänning som passar & träningsvärk from hell!

Yes! Min röda fina klänning som jag för två månader sedan aldrig trodde att jag skulle få på mig igen passar! Jag köpte en klänning förra sommaren som jag blev helt förälskad i. Den var tight redan då men det skulle den ju vara. Igårkväll när jag rensade garderoben så fann jag den igen. Den hängde där så fint och jag var bara tvungen att testa hur stor bit som fattades för att den skulle gå att knäppa. Till min glädje fann jag att den passade och satt lika fint som den gjort innan. En trevlig kvällsöverraskning som gjorde att man somnade gott i natt.




När jag vaknade kunde jag knappt resa mig. Aj, aj aj vilken träningsvärk jag hade i magen. Jag som i normala fall tränar magen regelbundet brukar aldrig ha träningsvärk, inte ens då jag gjort 200 situps. Nu var det så att jag igår startade lite lätt magträning och gjorde 40 situps sammanlagt. Snacka om att vara otränad när man idag knappt kan böja sig.

Dagens frukost serveras ur konjakskupa. Jag tycker det är trevligare än de skålar vi har så varför inte piffa till det lite, det är ju trots allt fredag ;)! Idag blir det en sväng till Vellinge för att hälsa på Milos kära morföräldrar. Mormor vet att mamma älskar rökt makrill så känner jag henne rätt så har hon köpt hem en smarrig firre som vi skall luncha på med lite bröd till! Milo tog sovmorgon idag på sin elfte fredag och när han vaknade intog vi soffan för lite tv-mys!








Nu önskar vi er alla en underbar dag i det fina höstvädret!




/ K & M

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok. Jag ger mig snart ut på makrilljakt, ses sen.

Kristin Moser sa...

tack för idag mor!