onsdag 1 februari 2012

En liten namntavla det blev..

Namntavlor är tydligen något nytt och trevligt som många beställer till höger och vänster. Det verkar vara många som pysslar med dessa och jag tänkte att jag skulle ge mig på att testa att göra en. Nu är denna tavla inte gjord i det bästa programmet men för att vara gjord lite snabbt så blev jag ändå rätt nöjd :)




Min namntavla till lillkillen innehåller lite olika fotografier, hans födelsevikt, längd, klockslag, lite roliga fiugurer och så hans stjärntecken lejonet såklart! Hela hans namn står också med och jag som är förtjust ljusblått tyckte att denna färg var passande till bakgrund. Tavlan tänker jag printa ur och rama in en trevlig liten ram och sedan skall den få plats i Milos fönsterkarm! :)

2 kommentarer:

My - Mamma till Alma sa...

Åh så fin den var :)

My - Mamma till Alma sa...

sv: eller hur :)

var han för tidigt född? Tänkte på att han var så liiiten :) pluttis!