onsdag 22 februari 2012

Läckra färgklickar & rosa frukost!

Tjenixen på er! En bra natt med många sömntimmar och sovmorgon på det, kan det starta bättre? Jag la ner Milo på mattan i vardagsrummet och så såg jag hur han lyfte på rumpan. Sedan darrade benen lite lätt och armarna sträcktes fram. Milo kröp. Han kröp hela två meter för att få tag på sin klubba, sin sköldpadda och en orange plastpåse. Snacka om att han själv var förvånad. En stolt mamma tog sedan på den lille kryparen sin haklapp och gav lillen något nytt till frulle. Rosa yoghurt! Sommarbär och äpple var det och efter att sett skeptisk ut till sked nummer 1 och 2 så ändrade lillen minspel. Det var ju gott! En hel skål gick ner och så var det rosa överallt. Rosa kinder, rosa läppar, rosa haklapp, barnstol, matbord och mamma. En rosa morgon helt enkelt.

Som om det inte räckte med färgschock där va.. vi begav oss vidare på promenix och så besökte vi Lindex. Jag blev direkt kär i deras nyinkomna sortiment på barnavdelningen och kunde inte låta bli att plocka på mig plagg efter plagg efter plagg.. Så sjukt coola grejer i alla regnbågens färger lyste upp hela affären och nu skall sötnosen bli vårfin. Två par fräcka byxor i grönt och rött. 99 kr styck från storlek 56 och uppåt. En grön body med svart stor myra på, en gul med ett vackert lejon, en grön/blå/röd/vit-randig , färgglad scarf och 4 par strumpor åt lille lille Milo. ;)






Nu- Lunchdate med pappa F som kommer hem och myser med oss! Underbara onsdag!

/ K & M

5 kommentarer:

Emma - Mamma till Viggo & Melker sa...

Helt underbara färger :) Härliga Lindex!

Jeanette-Längtar till USA resan! sa...

Tack vad roligt att du gillar min blogg :)
Vad gör att du gillar den?? :)
din blogg är mysig! :)

Jeanette-Längtar till USA resan! sa...

Vad glad jag blir!!! :)
Hoppas du tittar in igen!
Dig ska jag följa! <3

ENDENISE sa...

ååh sicka fina kläder, byxorna speciellt. älksar scarfen och frullen lät super!

sv: Tack, nu vet jag det. Snart kan jag flytande skånska hahah :D

Emma sa...

Underbart med färg!!